myfacility er modulen som gir deg full kontroll på din eiendomsmasse med tilhørende enheter. Med modulen kan du effektivt sende ut og motta ferdige arbeidsordre fra ditt driftspersonell på alle eiendommens nivå. Dokumentarkivet gjør at du raskt og enkelt kan finne frem til tegninger og annen dokumentasjon knyttet til eiendommene og enhetene. Utleiefunksjonen i FDV-systemet sørger for at du får full oversikt over dine leieavtaler på alle nivå, noe som gir en forutsigbarhet for leieinntektene.
myfacility lar deg registrere og forvalte informasjon for dine eiendommer og deres enheter. Dette er et FDV-system som gir deg en varig historikk på alle dine eiendommer og bygningsmasser. Modulen er fullintegrert mot Statens Kartverk slik at du kan gjøre søk for å finne korrekt matrikkel-informasjon umiddelbart for din eiendom og lagre denne i basen.
Med myfacility kan du enkelt finne opplysninger om arbeid som skal utføres i fremtiden, organisere informasjon om foreløpige leietakere, og ha full kontroll og oversikt over hvilke prosjekter og arbeid som tidligere har blitt utført.
Systematiser din eiendomsmasse
Relaterte moduler:
Mer informasjon om kalkulasjonssystemet