Oppnå full oversikt og effektiv oppfølging av kunder, leverandører og ansatte når du trenger det.

Organisering av kunder har aldri vært enklere med vårt selvforklarende, elegante design. Dette øker din salgsproduktivitet raskt ved å gi deg enkel tilgang til kundedata, filer og oversikt over tilbud, inkludert salgsprosessfaser, for økt kundelojalitet og kundetilfredshet. Direkte tilgang til relevant kundeinformasjon gir deg muligheten til å følge opp og oppdatere kontinuerlig i din kunde kommunikasjon.

Å ha alle ansatte på ett sted gir deg full kontroll. Med en personalmappe for hver ansatt, samler du all nødvendig informasjon, maler om lønn, ansettelse, arbeidstid, ferie, oppsigelse, trygderettigheter, permisjon og pensjon osv. på ett sted. Dette gir deg enkelt verktøy for administrasjon. Vi tilbyr også en detaljert personalhåndbok som gir grundig innsikt og retningslinjer. Sammen gir både personalmappen og håndboken deg alt du trenger for en effektiv og oversiktlig personaladministrasjon.

Styring av leverandører gir deg økt kontroll på dine leveranser. Med modulen kan du enkelt søke opp riktig informasjon fra Brønnøysund samt sjekke sentralgodkjenning fra Direktoratet for byggkvalitet, DIBK.

mycontact hjelper deg på en effektiv måte å samle all din kommunikasjon og dokumentasjon, alt på et sted, for kunder, leverandører og ansatte.

mycontact har en brukervennlig søkefunksjon som lar alle i bedriften enkelt finne svar på det som gjelder til enhver tid, og oppdateringer skjer automatisk.

Mer informasjon om kalkulasjonssystemet

Hvordan øke lønnsomheten gjennom sterkere kundeforhold med et CRM-system for Bygg- og Anleggsbransjen

Effektiv datadeling - med Build moduler, Alt i én løsning